Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac, 2010

Jom Ambil Ujian...

Ish... Dah lama tak jawab soalan-soalan mencabar ni. Rasa takut pun ada gak sekarang ni. Hehehe...

Ujian yang saya maksudkan adalah Ujian Penilaian Calon Guru untuk saringan calon awal permohonan KPLI. Ujian ini akan diadakan Sabtu ni. Nama saya dah tersenarai untuk menghadiri ujian ni. Jadi, kena la gi,kan...

Tapi saya baru je tahu. Macam tak sempat je nak sedia. Sekarang ni macam tak tahu dah perkembangan luar. Macam katak dalam gelas kaca la pulak...Huhuhu...

Apa pun, saya akan tetap buat yang terbaik. INSYAALLAH... Doakan saya ye...