Langkau ke kandungan utama

Dah Nak Raya...

Hari ni dah 5 September 2010, bersamaan dengan 26 Ramadhan 1431 H. Bermakna ni hari ke 26 kita berpuasa. Memang cepat masa berlalu, kan.......

Kiranya raya dah semakin dekat. 5 hari je lagi nak raya. Tapi saya memang tak sempat. Sepatutnya esok saya cuti, tapi minggu ni semua kakitangan tak boleh cuti rehat. Tak boleh la nak keluar beli barang petang esok. Kalau nak beli barang pun, kena beli malam je la.

Apa pun, pada kawan-kawan, saya nak ingatkan sekali lagi ek. Raya kedua saya kerja. Jadi, datang la raya pertama atau ketiga. Hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …