Langkau ke kandungan utama

Selesai...

Semalam saya menghadiri MTest, ujian penilaian untuk KPLI-SR ambilan Januari 2011. Pusat peperiksaan saya kali ni adalah di S.M.K. Kok Lanas.

Bagi saya, ujian kali ni agak mudah kalau nak dibandingkan dengan tahun lepas. Tapi tak tahu la,kan... Susah nak jangka benda-benda macam ni. Kalau senang pun belum tentu lagi dapat. Lagi pun pengambilan sedikit je kalau nak dibandingkan dengan jumlah yang memohon. Pastii ramai gak yang kecewa lagi. Saya pun tak tahu la dapat ke tak kali ni.

Apa pun, yang penting kita tetap mencuba. Dapat atau tak, tu bergantung pada rezeki kita. Kalau dapat, rezeki kita la tu. Kalau tak, cuba lagi la nanti.

Kalau ada kawan-kawan yang dapat nanti, tahniah la saya ucapkan

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com