Langkau ke kandungan utama

14 Lagu Terpilih...

Semalam, terjawab sudah teka-teki mengenai senarai 14 lagu yang bakal berentap di Anugerah Juara Lagu Ke-25 yang dijangka berlangsung pada 9 Januari 2011 nanti. Berikut adalah senarai lagu yang terpilih :


1 ) Faizal Tahir - Hanyut

2 ) Shahir - Kebahagiaan Dalam Perpisahan

3 ) Hafiz - Noktah Cinta

4 ) Meet Uncle Hussain & Black - Drama King

5 ) Adira - Ku Ada Kamu

6 ) Yuna - Cinta Sempurna

7 ) A.P.I. - Pelita

8 ) Tomok - Berlari

9 ) Black - Sofea Jane

10) Hujan - Mencari Konklusi

11) Faizal Tahir - Selamat Malam

12) Bunkface - Extravaganza

13) Stacy - Jahat

14) Anna Raffali - Tolong Ingatkan Aku


Pasti ramai yang dah berkira-kira lagu mana yang mampu untuk merangkul Anugerah Juara Lagu Ke-25. Apa yang pasti, semua lagu ada kelebihan tersendiri. Boleh dikatakan semua lagu tu lagu kegemaran saya. Jadi, lagu mana yang menang pun, saya tak kisah...Hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …