Langkau ke kandungan utama

Piala Malaysia @ KB Mall...

Piala Malaysia

Dengan Piala Malaysia

Bergambar dengan Indra, Farhan & Piya

Dengan Farhan

Semalam, sekitar jam 2.30 petang, rombongan pasukan The Red Warriors dan Piala Malaysia tiba di KB Mall untuk acara bertemu peminat. Acara ini khas diadakan untuk meraikan kejayaan pasukan Kelantan memenangi Piala Malaysia 2010 pada Sabtu lalu.

Saya sempat bergambar kenangan dengan Piala Malaysia dan beberapa pemain. Memang tak nak lepaskan peluang untuk mengabadikan kenangan sebegini. Yelah, kali pertama Piala Malaysia jejak ke bumi Kelantan. Mesti lah bersejarah. Lagi pun, tak lengkap rasanya keseronokan menonton perlawanan akhir di Stadium Bukit Jalil kalau tak dapat tgk piala dengan dekat. Semalam, hajat tu tercapai gak...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …