Langkau ke kandungan utama

Sepanyol Juara EURO 2012...



Viva Espana...!!!

Seronok sangat bila pasukan kegemaran saya, Sepanyol berjaya mengekalkan gelaran jaguh Eropah apabila sekali lagi memenangi EURO kali ni selepas menewaskan Itali dalam perlawanan akhir semalam. Kemenangan 4-0 ternyata sesuatu yang memang menggembirakan para peminat Sepanyol.

Dua gol diraingkan pada separuh masa pertama dan dua gol lagi pada separuh masa kedua. Sekaligus mencatat dua sejarah baru kejohanan. Pertama, Sepanyol menjadi negara pertama yang berjaya mengekalkan kejuaraan dalam saingan EURO. Kedua, Fernando Torres menjaadi pemain pertama menjaringkan gol dalam dua perlawanan final dalam sejarah EURO.

Kepada peminat Itali, bersabar lah ek. Itali belum mampu menyaingi kehebatan Sepanyol kali ni. Cuba lagi edisi akan datang.

Viva Sepanyol...!!!


p/s : gambar BH Online

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …