Langkau ke kandungan utama

EURO 2012 Sudah Tiba...

Kejohanan bola sepak kedua terbesar dunia sudah memulakan aksinya. EURO 2012 kini sudah tiba. Polang dan Ukraine sudah sedia...


Seperti biasa, upacara pembukaan akan diadakan sebelum sepak mula pertama untuk EURO kali ni. RIngkas tapi menarik. Itu yang boleh diperkatakan mengenai upacara pembukaan yang diadakan di Warsar, Poland semalam.

Tamat upacara pembukaan, perlawanan pertama diadakan iaitu melibatkan tuan rumah Poland menentang juara EURO2004, Greece. Permainan yang diselangi dengan kontroversi itu berakhir dengan keputusam seri 1-1. Malah, turut diselitkan dengan layangan 2 kad merah, masing-masing untuk Greece dan Poland. Perlawanan pertama yang boleh dianggap dramatik sekali.

Manakala, perlawanan kedua untuk Kumpulan A diantara Rusia dan Republik Czech berkesudahan dengan Rusia menang 4 - 1. Sekaligus menjadikan Rusia pendahulu Kumpulan A selepas selesai perlawanan pertama ini.

Malam ini bermula perlawanan pertama untuk Kumpulan B yang menampilkan Belanda menentang Denmark, manakala Jerman menentang Portugal. Pertembungan menarik dalam Kumpulan B untuk malam ini. Berikut adalah jadual penuh perlawanan EURO 2012;



Kepada semua peminat EURO 2012, selamat menonton...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …