Langkau ke kandungan utama

Misi Tercapai...

Akhirnya, misi pertama tahun ni dah pun tercapai...

Hehe... Seronok je rasa bila dah lulus ujian memandu. Minggu depan dah dapat lesen. Lepas ni bolehlah tumpu pada benda lain pulak. Tak tak payah pikir pasal lesen dah.

Bila dah berjaya dalam melunaskan azam pertama, saya nak tumpu pada satu lagi azam utama saya tahun nih. Cari kerja tetap. INSYAALLAH, saya akan cuba untuk dapat kerjaya yang terbaik untuk. Doakanlah kejayaan saya...

p/s : Selamat hari jadi Fendry ke 23...Semoga panjang umur dan dimurahkan rezki...

Ulasan

mytafa berkata…
ape lgi..open table la
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
open table gapo...?hehe

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …