Langkau ke kandungan utama

Cerita Di Tahun Baru...

Hari ni dah 5 Januari 2010. Hari kelima untuk tahun baru nih. Apa yang menarik ek sepanjang 5 hari ni...?

Sebenarnya, tak ada apa-apa menarik pung. Saya duk kar umah je. Semalam je keluar untuk kelas memandu terakhir sebelum ujian. Esok saya ada ujian dengan JPJ. Jadi, doakan saya ek...

Cuma di awal-awal tahun baru ni, ada benda yang merisaukan saya. Jari kaki saya yang sakit ari tu dah makin teruk. Memang sakit la kalau pakai kasut. Ubat pun dah lama habis. Tak tahu la sampai bila saya kena tahan sakit macam ni. Harap-harap cepat sembuh.

p/s : Kepada Along, selamat hari jadi ke 24. Semoga panjang umur & dimurahkan rezeki.

Ulasan

mytafa berkata…
huhuhu....lepas ade lesen, ade la kete yer???
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...mana bleh...xde keje, mana bleh beli keta...

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com