Langkau ke kandungan utama

Jumpa Kawan-kawan...


12 Jun lepas, saya sempat ke majlis kawan saya, Irfan kat KB ni. Lama-lama sekali baru boleh jumpa, kena la gi. Kebetulan pula, ada lagi kawan-kawan lain pada majlis tu. Farid, Azhar dan Ifham pun ada. Memang seronok la sembang-sembang pasal cerita-cerita lama. Zaman-zaman sekolah dulu. Tak ketinggalan, aktiviti kami bila dah kumpul ramai-ramai, apa lagi kalau bukan sesi sakat-menyakat dan kutuk-mengutuk...Hehehe...

Memang lama tak kumpul ramai-ramai macam ni. Rasa rindu sangat zaman sekolah dulu. Banyak kenangan bersama yang memang tak akan dapat dilupa. Memang nak jumpa balik semua kawan sekelas dulu, tapi masing-masing sibuk dengan aktiviti masing-masing. Maklumlah, semua dah ada komitmen sendiri. Tapi, kalau ada kesempatan, memang kami nak jumpa balik semua kawan lama.

Jadi, pada semua kawan sekelas, harap dapat hubungi saya sebab beberapa orang dari rakan sekelas nak anjur perjumpaan semula. Jadi, sama-sama la kita cari balik kawan-kawan lama kita.

Rindu nak jumpa semula....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …