Langkau ke kandungan utama

Seminggu Lagi...

Hari ni dah masuk 5 Ogos. Ini bermakna kita ada lebih kurang seminggu lagi untuk menyambut kehadiran bulan paling mendapat keberkatan, Ramadhan. Minggu depan, kita sudah mula berpuasa.

Kalau tahun lepas, saya berpuasa di Terengganu lagi, tahun ni saya sudah berpuasa di Kota Bharu. Dulu bekerja mengikut waktu pejabat, tahun ni bekerja ikut jadual kerja ditetapkan. Jadi, kali ni merupakan pengalaman baru bagi saya. Masa lepas SPM dulu saya pernah kerja pada bulan puasa, Jadi, kali ni saya kan sekali lagi merasainya, cuma suasannya berbeza.

Apa pun, saya sebenarnya nak bagi tau. Selain teruja untuk kembali berpuasa, saya juga tak sabar nak raya. Hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com