Langkau ke kandungan utama

Seminggu Berpuasa...

Dah seminggu rupanya kita berpuasa. Hari ni dah masuk hari ke-8. Cepat je rasanya. Rasa macam baru je lagi kita mula berpuasa.

Sepanjang seminggu ni, saya tak ada masalah dalam berpuasa. Yela, bukan kali pertama berpuasa,kan. Dari kecil lagi saya suka berpuasa. Setiap kali masuk bulan Ramadhan, saya memang seronok. Memang saya akan berpuasa penuh. Kali ni pun, INSYAALLAH, kalau tak ada sakit atau masalah, saya akan berpuasa penuh. Baru la rasa nikmat bila beraya nanti....Hehehe...

Pasal kerja, memang tak ada masalah sangat. Cuma sibuk je bila ada promosi. Suasana berpuasa di tempat kerja pun ok je. Tak ada beza sangat la. Yang penting, semuanya berjalan dengan lancar.

Tak sabar nak raya nanti...Hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com