Langkau ke kandungan utama

Gotong-royong JTMK...

Pada hari Jumaat lalu, 10 Februari 2012, JTMK telah mengadakan gotong-royong yang melibatkan para pelaar dan pensyarah JTMK. Gotong-royong ini diadakan bagi membersihkan bilik kuliah dan makmal komputer yang dah lama tak dibersihkan. Sesi gotong-royong ni bermula sekitar jam 3.30 petang. Para pelajar dibahagikan mengikut PA masing-masing.




















Ramai gak pelajar yang tak dapat. Biasa la kalau dah aktiviti gotong-royong macam ni, memang ramai la yang nak lari. Tapi kehadiran telah diambil pihak jabatan telah bersetuju untuk mengenakan tindakan bagi mereka yang tak datang. Apa tindakannya..? Khidmat sosial di Keratong...Hehehe...Selamat berkhidmat sosial la ek...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com