Langkau ke kandungan utama

Sambutan Maulidur Rasul di PMS...

PMS telah menganjurkan Sambutan Maulidur Rasul peringkat PMS pada 8 Februari yang lalu. Namun, beberapa acara telah bermula awal. Antara program yang diadakan ialah pertandingan mencipta slogan, pertandingan melukis sepanduk, pertandingan nasyid, dan banyak lagi.

Pertandingan Nasyid telah diadakan pada 7 Februari 2012. Pelajar dari setiap jabatan induk telah menghantar wakil untuk pertandingan ini. Malah, Jabatan Perdagangan telah menghantar dua kumpulan untuk pertandingan kali ni.
















Pada 8 Februari, majlis sambutan telah diadakan di Pusat Islam PMS. Selepas solat berjemaah, diadakan sesi ceramah khas sempena Maulidur Rasul. Turut diadakan majlis penyampaian hadiah bagi pemenang pertandingan Kumpulan nasyid dari Jabatan Perdagangan telah memenangi pertandingan ini. Agak menarik persembahan meraka. Bagi pertandingan sepanduk, wakil Jabatan Mekanikal menjadi pemenang.

Secara keseluruhannya, program kali ni mencapai sasaran apabila hampir 90% pelajar melibatkan diri. Sesuatu yang memang di luar jangkaan. Semoga penyertaan seperti ini akan berterusan bagi program lain...InsyaAllah...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com