Langkau ke kandungan utama

Salam Ramadhan...

Hah...akhirnya dapat gak masuk dalam blog ni lepas 5 hari bercuti...Saya sampai Terengganu jam 4.30 petang semalam. Hari ni baru masuk pejabat...Hehehe...

Tak banyak sangat cerita nak kongsi sepanjang balik KB. Tak sempat nak gi jalan-jalan. Ada la gak lepak dengan member, tapi berapa kali je. Hari Jumaat, ada majlis cukur untuk anak saudara saya yang baru lahir tu, Nurul Farhana. Malam merdeka keluar makan je, member nak belanja. Lepas tu banyak duk kat umah je...

Apa pun, saya nak ucapkan kepada semua, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak. Semoga di bulan penuh keberkatan ini, kita diberi ganjaran paling maksima oleh Yang Maha Kuasa. INSYAALLAH...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …