Langkau ke kandungan utama

Upin Dan Ipin...



Sape yang suka tengok cite Upin & Ipin, cepat angkat tangan...Hehehe....Rasanya ramai yang minat tengok cite ni. Kat pejabat saya, akak-akak kat sini semua cakap cite ni mendapat perhatian anak-anak mereka. Saya pun sebenarnye minat gak...hehehe...

Watak Upin dan Ipin ni memang comel. Pandai diaorang pikat penonton dengan telatah watak-watak ni. Setiap kali bersiaran, mesti nak tengok je telatah diaorang. Musim lepas ada 6 episod je. Dan untuk musim baru ni, baru je siar 3 episod.

Tapi saya tak sabar nak tunggu filem diaorang ni, Geng The Movie. Mula-mula nak keluar tahun ni, tapi mungkin tak jadi. Tahun depan siar kot. Tapi kat TV 2 dah ada siar sedutan filem tu. Harap-harap dapat siar cepat, sementara ramai peminat ni....Hehehehe...

Untuk maklumat lanjut mengenai cite ni, Klik Sini

p/s : Betul..Betul...Betul

Ulasan

Norsya berkata…
upin dan ipn nih pukul bp ek??
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
kul 7 mlm...stiap jumaat - ahad di tv9...hehe....kalau xsempat tgk, jenguk kat www.upindanipin.com.my

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …