Langkau ke kandungan utama

Debaran Kian Terasa...

Dah semakin dekat tarikh untuk saya temuduga PTD. Makin dekat tarikh tu, makin bertambah kegusaran saya.

Bukan apa, selepas saya berjaya melepasi ujian dan dugaan sebelum ni, ni kiranya ujian terakhir. Kalau tak berjaya, macam rugi pulak. Macam mana pun saya tau peluang tu memang tipis. Mesti orang yang terbaik akan berjaya. Tapi tu tak bermakna saya nak mengalah je. Saya akan tetap cuba yang terbaik ikut kemampuan saya. Kalau dah rezeki, ada la kot...

Tinggal 3 hari lagi...

Ulasan

tomato_masam berkata…
interviu tu rabu ni ke? buat yang terbaik ok~ tahu ke apa yang dorang nk tny? hihi..~
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
yup..rabu ni...xtau la diaorg nak tanye ape sbb xpernah kena lg...hehe...
aieza samad berkata…
aku tau ko boleh..
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
mekacih...

try je la nanti mcm mana ek...huhu

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …