Langkau ke kandungan utama

Masih Di KB...

Hari ni saya masih lagi ada kat KB. Saje nak rehat-rehat sambil-sambil pulihkan balik semangat yang hilang...Huhuhu...

Banyak gak benda yang saya nak konsikan mengenai temuduga saya semalam. Tapi rasanya biarlah saya cerita minggu depan je. Sekarang ni saya berada di CC. Jadi, tak berapa selesa nak kongsi cerita ni kat sini. Ada budak-budak sekolah duk sebelah ni, kecoh je...Huhuhu...

Takpelah....Tunggu je saya balik ke pejabat hari Selasa depan. INSYAALLAH, saya akan kongsi pengalaman saya.

Ulasan

tomato_masam berkata…
cepat update citer interview tu~ hihi..ramai tak~
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...sabaq....ni kat kb lg...hari selasa ni baru ada citer pasal interview tu...tunggu...
tomato_masam berkata…
ahahaha..selasa eh, lama tu~ ari ni baru ahad~ suspen daaa~~
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...sabaq...

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …