Langkau ke kandungan utama

Hak Dikembalikan...

Akhirnya, kerja keras KAFA membuat rayuan kepada FAM akhirnya membuahkan hasil. Setelah beberapa kali merayu, FAM akhirnya menarik balik larangan skuad Kelantan untuk beraksi di Kota Bharu berkuatkuasa serta merta. Namun, KAFA terlebih dahulu perlu melengkapkan syarat-syarat yang telah ditetapkan.

Walau apa pun syaratnya, saya yakin yang KAFA akan tunaikan. Ini adalah demi 'kantung' kewangan KAFA sendiri. Malah, kembalinya skuad Kelantan ke Stadium Sultan Muhammad Ke-IV akan menyemarakkan kembali senario bola sepak Kelantan.

Diharapkan skuad Kelantan akan kembali beraksi dengan konsisten selepas ini. Perjalanan kita semua masih jauh untuk bergelar juara. Gomo Kelate Gomo...

Ulasan

aieza samad berkata…
diharap ape yang telah berlaku dijadikan panduan dan iktibar pada semua bkn sahaja pada kelantan...

majulah bola sepak untuk negara...
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
yup...harap2 lepas ni xde dah mslah mcm ni...

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com