Langkau ke kandungan utama

Sudah Suku Abad...


Sedar tak sedar, hari ni genaplah umur saya 25 tahun. Sekejap je masa berlalu,kan... Sampaikan tak sedar yang dah masuk suku abad saya hidup. Makin tua nampaknya...Hehehe...

Bila umur dah masuk 25 tahun ni, makin ramai yang bagi soalan cepu emas kat saya. "Bila nak kahwin...? Dah ada calon ke...? Calon orang mana...?" Hehehe... Jenuh saya nak jawab. Jadi, terpaksa la saya jawab macam artis selalu jawab. "Belum ada jodoh...Nak tumpu pada karier...Belum jumpa yang sesuai..." Hehehe...

Sebenarnya ni kali pertama hari jadi saya jatuh dalam bulan Ramadhan. Merasa jugak la saya berpuasa pada hari jadi saya. Jadi, tak boleh la nak sedih-sedih. Kena la gembira,kan... Maklumlah, sambut hari jadi dalam bulan yang penuh keberkatan. INSYAALLAH, tentu ada rahmat untuk saya.

Kepada kawan-kawan, terima kasih atas ucapan selamat untuk saya. Terima kasih juga sebab masih ingat tarikh hari jadi saya. Ingatkan semua dah lupa. Hehehe...

Harapan saya, semoga hidup saya akan lebih baik lepas ni. Doakanlah yang terbaik untuk saya, sepertimana saya mendoakan yang terbaik untuk anda semua.

Ulasan

macam artis hampeh jek, jawab no komen je la ek? selamat hari lahir yang ke 25.. tue daaa dier
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...mekacih...
aieza samad berkata…
hari jadi aku 2 hari sebelum ko...first time sambut dlm bulan puasa, ape lagi makan besar la.hehehe
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...yeke....?best la camtu...

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com