Langkau ke kandungan utama

Bosannya Mengganggur...

Letih betul kalau kena jalan kaki dari rumah nak ke CC nih. Kalau gi CC yang dekat je, tak puas hati pulak. Jadi, terpaksalah jalan jauh sikit...

Saya sebenarnya bosan sangat bila duk kat rumah. Takde kerja nak buat. Asyik tengok tv je. Tak berkembang langsung rasanya. Kena pulak ada masalah timbul kat rumah. Lagi la saya pening kepala. Tak tahu nak buat apa dah. Terpaksalah sabar je. Nak cakap lebih-lebih, nanti jadi teruk pulak.

Nak tunggu kawan-kawan, semua tak balik kampung. Raya AidilAdha nanti pun ramai gak yang tak balik. Lagi la bosan saya kalau macam ni... Huhuhu...

Ulasan

albai905810 berkata…
watzap bro...i will come back hahahah...bosan yerrrr..siapla bro kena ikut gua gi mane².hahahah
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
haha...bereh saja bro

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …