Langkau ke kandungan utama

Sederhana Tapi Meriah...

Aidil Adha kali ni disambut sederhana tapi tetap meriah. Alhamdulillah, dari hari pertama hingga ketiga Aidil Adha, cuaca cerah dan agak baik. Semalam ada juga hujan sikit-sikit, tapi masih nampak cahaya matahari. Hari ni, pagi-pagi lagi dah hujan. Nak mula balik kot musim banjir. Gelombang ketiga pulak.

Seperti biasa, saya tak ke mana-mana pada hari raya pertama. Duk rumah je sebab layan tetamu yang datang. Sampai malam pun ada lagi yang datang. Raya kali ni makanan utama tetap nasi la. Ditambanh dengan makanan sampingan lain. Raya kedua baru saya keluar. Tu pun sebelah petang sikit. Pagi-pagi, saya duk rumah lagi.

Petang ni adik saya dah bertolak balik ke Terengganu. Jadi, tak leh la nak guna broadband. Kalau nak guna internet, kena la gi CC. Tak pe lah, nak buat macam mana,kan...

Ulasan

mytafa berkata…
bagus la...syukur...
sini sederhana dan mmg tak indah...hahahaha
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...mcm tu plak

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com