Langkau ke kandungan utama

Hala Tuju...

Sama je dengan cerita saya sebelum ni. Saya memang sibuk sekarang. Sampaikan saya sendiri dah pening. Banyak sangat keje dan masalah yang nak diselesaikan. Sampaikan tak ada masa nak kemaskini blog saya ni.

Dalam tempoh saya 'hilang dalam kesibukan' ni, banyak benda berlaku di sekeliling kita. Nak kongsi balik pun, rasanya semua dah tau, kan... Cuma saya nak ambil kesempatan untuk mengucapkan salam takziah kepada keluarga mangsa yang terlibat dalam kemalangan ngeri pada 10 Oktober 2010 lalu. Salam takziah juga kepada keluarga penyokong bola sepak Kelantan yang meninggal semalam selepas tamat perlawanan Suku Akhir Piala Malaysia di Stadium Shah Alam.

Hala tuju...? Ke mana hala tuju saya untuk masa depan saya...?

Persoalan ni saya ajukan kepada diri saya sendiri. Bukan apa, umur dah meningkat. Tapi hala tuju masih samar lagi. Takkan nak macam ni je sampai tua..? Keje pun teruk je rasanya. Nak kumpul duit pulak. Nak cari calon pulak...(sempat lagi pikir nak kahwin...Hehehe...)...

Sekarang ni pun saya masih lagi giat mencari keje lain yang boleh menjamin masa depan. Macam-macam tempat saya mintak. Tapi macam biasa la, susah nak cari keje sekarang ni. Tapi takpe la. Yang penting saya usaha juga. Sampailah usaha saya berjaya. Mana tau usaha saya berhasil lepas ni. InsyaALLAH...

Ulasan

khairulzchenko berkata…
welcome riki..

ni blog aku

arjunamalaya.blogspot.com
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
wah..blog baru...hehe

selamat kembalai berbloging..

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …