Langkau ke kandungan utama

Menghitung Detik Sepak Mula...

Malam esok, perlawanan yang dinantikan bakal berlangsung. Pertembungan Kelantan dan Negeri Sembilan pasti dinanti. Pasti semua pihak, terutamanya pemain, pengurusan dan penyokong kedua-dua pasukan berdebar menantikan detik sepak mula yang dijadualkan jam 8.45 malam.

Apa pun percaturannya, kami para penyokong mengharapkan aksi terbaik dari kedua-dua pasukan. Malah, sebagai anak Kelantan, doa dan sokongan kami teguh di belakang skuad The Red Warriors. Semoga tahun ini bakal menamatkan badi 40 tahun dan sekaligus mencipta sejarah baru dalam bola sepak Kelantan. Mungkin juga ianya akan menjadi hadiah terbaik bagi meraikan Sultan Muhammad Ke-V, Sultan Kelantan yang baru ditabalkan sebulan yang lalu.

Saya akan bertolak malam ini. Doakanlah saya selamat dalam perjalanan pergi dan pulang nanti. InsyaALLAH....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com