Langkau ke kandungan utama

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011....Salam Kemerdekaan ke 54...






Hari ni dah 2 Syawal...Saya nak ambil kesempatan ni nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir Batin...Semoga Aidilfitri kali ni memberi keceriaan berganda kepada kita...

Allahuakbar...

Allahuakbar...

Allahuakbar...

Hari ni juga adalah 31 Ogos. Kita meraikan Hari Kemerdekaan ke 54. Diharapkan kita mampu mempertahankan kemerdekaan ini sampai bila-bila...

Merdeka...!!

Merdeka...!!

Merdeka...!!

Selamat Menyambut Merdeka Raya 2011...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …