Langkau ke kandungan utama

Sesi Pembentangan Projek Akhir Pelajar Sesi Jun 2012...

Ok..Saya dah selamat sampai KB. Pagii tadi gerak dari Muadzam kul 7 pagi.

Tapi kali ni saya bukan nak cerita pasal saya balik KB. Tapi nak kongsikan gambar semasa sesi pembentangan projek akhir pelajar yang diadakan semalam. Sesi pembentangan ini dalah sesii penilaian bagi pelajar semester akhir yang melaksanakan projek akhir mereka. Walaupun sesi penilaian lambat siap, tapi semuanya berjalan dengan lancar.

Saya kongsikan antara gambar yang sempat diambil semalam...




























Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com