Langkau ke kandungan utama

Balik Kampung....

Kejap lagi saya akan naik bas... Tiket jam 12.30 tengahari. Sekarang kat pejabat lagi ni. Tapi dapat kebenaran balik awal. Dalam jam 11.00 pagi, saya akan balik ke rumah untuk bersiap.

Mujur gak dapat balik awal. Boleh sampai awal kat KB. Kalau rajin, boleh keluar jalan-jalan jap petang ni.....Hehehehe....

Apa pun, doakan supaya saya selamat dalam temuduga Sabtu ni....

Ulasan

Norsya berkata…
Good luck and all the Best..yelah kadang2 x memblog and online sehari rasa mcm dh hilang arah..Ape2pun wat lah yg terbaik..:)
akirasuri berkata…
Salam dik..

Camana dengan interbiu?
Kak Yat harap semuanya ok-ok ek.. :)

Jaga diri baek-baek.. :)
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
ok je...tp xharap sgt la

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com