Langkau ke kandungan utama

Selamat Pengantin Baru...

Hari ni saya dah masuk pejabat. Tapi bosan sikit sebab internet yang tak menentu ni. Tak tahu nak buat apa.

Sebenarnya, hari ni saya nak ambik kesempatan untuk ucap Selamat Pengantin Baru kepada sahabat saya sewaktu di UUM, Mohamad Bin Kamal (Mat) yang dah melangsungkan perkahwinannya dengan Noor Fazlina Abd Kadir (Maya). Majlis di umah Maya pada 13 Disember, manakala di umah Mat ialah semalam, iaitu 27 Disember.

Pada mulanya saya memang bercadang nak ke majlis di umah Mat kat Perak. Saya ajak Man dengan Sedi. Semuanya tak ada masalah. Tapi bila dah dekat dengan tarikh, Sedi dan Man tak dapat gi. Diaorang ada komitmen lain masa tarikh tu. Jadi, saya pun buat keputusan untuk pos je hadiah. Bukan apa, saya tak pernah nak gi sana. Kalau saya je yang gi, nanti akan menimbulkan masalah pada pihak pengantin...Hehehe...

Apa pun, saya harap Mat dan Maya terima la pemberian saya yang murah tu. Yang pasti, doa saya sentiasa mengiringi kehidupan kalian berdua. Semoga bahagia selamanya....

p/s : Ramai yang tanya, saya bila pulak nak kahwin....Nak kena buat sidang akhbar ni....Hehehe

Ulasan

tomato_masam berkata…
wah, buat sidang akhbar gitu~ sape kah gadis itu yew~
Norsya berkata…
bila nk kahwin??calon dh ada ke??
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hahaha....mana ada...xde calon lg....nak tunggu rani mukherjee mai pinang.....

hehe...
purple_lav berkata…
macam kenal le plak en. yg bernama mat tu...hehehe...rasanya dia seorang yg pakar dlm bab2 IT kan???huhuhuh
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
yup...dia member sy yg sama2 blajar di UUM...dia expert dlm java programming....kenal ke?

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com