Langkau ke kandungan utama

6 Bulan Lagi...

Akhirnya, kerisauan saya sebelum ini berjaya dikurangkan. Sebab apa...? Hehehe...

Semalam, saya sudah mendapat surat tawaran lanjutan tempoh perkhidmatan saya. Saya akan bekerja di sini sehingga penghujung Oktober nanti. Lega la gak sebab dapat kerja lagi buat masa terdekat ni.

Sebenarnya, kakitangan kat pejabat saya pun memang berharap saya akan berada lagi di sini sebab terlalu banyak kerja yang perlu dilakukan. Terutama sekali bos saya dan Kak Azni. Mereka sememangnya perlukan saya untuk buat kerja-kerja yang sedikit rumit. Mereka menghargai pengetahuan saya dalam bidang teknologi maklumat untuk melakukan kerja-kerja yang tidak dapat dilakukan oleh kakitangan tetap lain.

Apa pun, saya cukup bersyukur kerana saya masih ada peluang untuk bekerja. Walaupun saya tau tempoh saya memang tak lama di sini, tapi sekurang-kurangnya saya boleh lagi cuba untuk cari peluang di tempat lain sambil bekerja.

Kepada pihak jabatan, terima kasih. Saya akan berikan perkhidmatan terbaik.

Ulasan

aieza samad berkata…
tahniah....moga2 dapat pekerjaan tetap
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...mekacih...
tomato_masam berkata…
c0ngratz dapat sambung kontrak =)

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com