Langkau ke kandungan utama

Memeriksa Komputer Di Balai...

Bermula esok, saya dan Man akan ke seluruh balai bomba di Terengganu untuk memeriksa peralatan komputer dan pencetak. Kami dikehendaki memeriksa keadaan komputer dan keperluan untuk penambahan baru.

Ini adalah selaras dengan perjawatan baru yang telah diluluskan Januari lalu. Jadi, pihak ICT Ibu Pejabat Putrajaya telah memberi arahan untuk setiap negeri membuat senarai terperinci mengenainya. Jadi, apabila diluluskan, mungkin pembekalan komputer akan dilakukan untuk keperluan anggota berkaitan.

Esok, kami akan mulakan dengan balai di Jerteh, Besut dan Setiu. Harap-harap semuanya berjalan dengan lancar. Pemeriksaan ini dilakukan berperingkat mengikut hari sehingga 1 Julai nanti.

Ulasan

thevirus berkata…
ni mmg technicen it ke?
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
lebih kurang gak la...hehe

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …