Langkau ke kandungan utama

Pening...

Semalam ada pegawai dari HQ datang untuk beri taklimat pasal sistem yang digunakan kat sini. Semua kakitangan dari Pacific dan The Store yang terlibat dengan sistem menghadiri taklimat ni. Dari pagi sampai petang. Jenuh gak duk dalam bilik tu...Huhuhu...

Cuma saya jadi semakin pening. Yela, banyak sangat benda tak kena dengan bahagian saya sekarang. Sampaikan pegawai HQ tu terkejut bila dimaklumkan dengan 'ketidaksempurnaan' kerja budak-budak bahagian saya ni. Sebagai penyelia bahagian, secara tidak langsung saya juga terkena tempiasnya walaupun saya masih baru lagi.

Sekarang ni, saya rasa macam ada beban sebesar gajah duk atas kepala saya yang sekecil kuman nih...Huhuhu... Berat tanggungjawab saya. Banyak benda nak kena betulkan balik. Dah la budak-budak bahagian saya ni macam-macam ragam. Tak tahu la macam mana nanti....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …