Langkau ke kandungan utama

Saingan Suku Akhir...

Malam ni, bermulalah pusingan suku akhir Piala Dunia FIFA 2010 South Africa. Mesti ramai yang tak sabar nak saksikan aksi pasukan kegemaran mereka beraksi, terutamanya perlawanan malam ni. Brazil menentang Belanda. Saya sendiri pun susah nak ramal-ramal ni. Jarang ramalan saya betul...Hehehe...

Lagi pun, kebanyakan pasukan-pasukan hebat yang sebelum ni diramal mampu menjadi juara gagal menyerlah. Malah, juara bertahan pun terkandas di peringkat kumpulan. Jadi, sekaligus ramalan-ramalan peminat kebanyakannya juga tersasar. Tak kurang juga yang kecewa bila pasukan kesayangan tersungkur awal.

Kepada peminat pasukan yang beraksi di suku akhir nanti, bergembiralah dengan akhir pasukan pilihan anda. Kepada peminat pasukan yang tersingkir, jangan la kecewa sangat. Sokong pun biarlah berpada-pada. Jangan sampai nak gaduh-gaduh. Tak berbaloi pun. Sendiri yang rugi...Hehehe...

Ulasan

mytafa berkata…
brazil kalah,....waaaaaaaaaa
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehehe...kejutan lagi...

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com