Langkau ke kandungan utama

Siapa Hebat...?


Awal pagi nanti, ternobatlah juara baru untuk Piala Dunia FIFA 2010. Siapa bakal menjadi juara untuk pertama kali dalam sejarah negara mereka...? Belanda atau Sepanyol...?

Rata-rata mengatakan perlawanan akhir nanti pasti menjadi pertembungan klasik kerana kedua-dua pasukan belum pernah bergelar juara. Jadi, pertarungan nanti mampu mencipta sejarah tersendiri untuk negara masing-masing.

Dengan barisan mantap di setiap posisi, Sepanyol menjadi sebutan untuk menjadi juara. Namun, kehebatan barisan tengah yang mampu menembusi mana-mana pertahanan menjadikan Belanda pencabar paling sesuai untuk Sepanyol. Sebarang kesilapan boleh meranapkan impian pasukan untuk bergelar juara.

Awal pagi tadi, Jerman menundukkan Uruguay untuk menduduki tempat ke-3. Sekaligus menyamai kedudukan pada edisi yang lalu di tempat mereka sendiri.

Kepada peminat Sepanyol dan Belanda, jangan lupa saksikan perlawan awal pagi nanti...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …