Langkau ke kandungan utama

Hampir Pulih...


Sebelum ni, saya dah beberapa kali kongsi masalah kaki saya ni. Dan sekarang, semuanya bakal berakhir.

Ahad lepas, saya dah pergi ke Klinik Kesihatan Bandar. Lepas doktor tengok, dia suruh saya gi periksa dulu sama ada saya ni ada diabetis atau tak. Bila dah buat ujian, sah saya tak ada diabetis. Jadi, doktor suruh saya terus gi ke tepat untuk buang kuku saya.

Saya ingatkan doktor tu nak suruh di buat temujanji dengan pakar dulu. Tapi rupanya dia cakap boleh buang terus. Jadi, kuku dan isi yang kat tepi tu dah dibuang. Sekarang ni, duk berbalut lagi la jari kaki saya ni.

Esok saya kena gi cuci jari saya ni. Saya tahu, mesti sakit sebab nak buka balutan yang penuh dengan darah ni. Saya dah pernah kena macam ni. Memang sakit sangat. Sampaikan nak menjerit je rasanya...Huhuhu...

Tak pe lah. Sekurang-kurangnya masalah ni dah nak selesai. Lepas ni, saya tak akan ada masalah bila pakai kasut.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com