Langkau ke kandungan utama

Sepanyol Juara...

Casillas menjulang Piala Dunia sebaik tiba di Madrid.

Sepanyol mengesahkan kegemilangan generasi baru mereka. Setelah memenangi EURO 2008, kini mereka gah pula dengan gelaran juara PIALA DUNIA FIFA 2010.

Perlawanan yang berlanjutan sehingga masa tambahan ini sememangnya menampilkan aksi yang menarik. Serangan demi serangan dari kedua-dua pasukan membuatkan penyokong tidak senang duduk. Malah, bila ada saja peluang untuk menjaringkan gol, pasti penyokong pasukan lawan akan berdebar. Saya sendiri pun berdebar-debar bila Belanda menyerang. Maklumlah, saya sokong Sepanyol pada perlawanan tu....Hehehe...

Apa pun, jaringan Iniesta sudah memadai untuk menjulang Sepanyol sebagai juara buat kali pertama dalam sejarah Piala Dunia. Sementara itu, Diego Forlan telah dipilih menjadi Pemain Terbaik kejohanan dan menerima Anugerah Bola Emas. Satu pencapaian yang mengagumkan buat pemain veteren Uruguay ini.

Forlan yang menerima Anugerah Bola Emas.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com