Langkau ke kandungan utama

Sepanjang 8 Hari...

Seperti coretan saya pada 7 Julai lepas, saya telah menjalani latihan di The Store Kota Bharu selama seminggu. Namum, sesi latihan saya telah ditambah sehari lagi, iaitu sehingga 12 Julai bagi menbolehkan saya memperlajari beberapa perkara lagi.

Sepanjang saya menjalani latihan, banyak perkara yang saya dapat belajar dari Azmer. Dari perkakasan hingga la kepada pengurusan, semuanya telah ditunjukkan oleh Azmer. Semuanya memberikan gambaran yang jelas kepada saya mengenai tugas-tugas sebenar saya.

Bila saya dah tahu selok-belok tugasan saya, saya jadi terkejut. Rupa-rupanya, banyak yang budak-budak pejabat saya tak buat. Saya terpaksa betulkan balik semuanya nanti. Mungkin makan masa jugak, tapi saya akan tetap lakukan.

Dengan bantuan pihak-pihak berkaitan, saya harap saya dapat melaksanakan tugas saya dengan sempurna...InsyaALLAH...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …