Langkau ke kandungan utama

Semakin Hampir...

Hari ni dah 20 Disember 2010. Maksudnya, hanya tinggal 11 hari lagi untuk kita masuk ke tahun 2011. Wahhhhh....Cepatnya masa berlalu...

Sebelum ni saya ada janji nak bagi tahu azam saya,kan... Ya, saya akan kongsikan azam saya dengan semua... Tapi bukan hari ni... Hahahahaha....

Apa yang saya duk merepek ni...? Hehehe...

Saje je sebenarnya. Nak hilangkan rasa tension sehari dua ni. Tu yang merepek tak tentu pasal tu...

Apa pun, saya akan bagi tahu kemudian ek....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com