Langkau ke kandungan utama

20 Hari Menuju 2011...

Pejam celik...Pejam celik...Rupa-rupanya kita dah hampir sampai ke penghujung tahun 2010. Tinggal 20 hari je lagi untuk kita menjejakkan kaki ke tahun 2011. Bermakna usia kita akan bertambah setahun lagi. Dah makin tua la ek...Hehehe...

Macam mana dengan azam anda semua sepanjang 2010 ni..? Dah tercapai ke..? Ke ada lagi yang belum tertunai...?

Alhamdulillah... Untuk tahun 2010 ni, semua azam besar saya telah pun tercapai. (Klik sini untuk baca azam saya untuk tahun 2010). Sekarang, bolehlah saya fikirkan azam yang lain untuk 2011. Apa yang boleh dijadikan azam baru nanti ek..? Hrmmmmmmm....

Nanti saya fikirkan dulu ye... Bila dah ada, saya akan kongsikan dengan semua ek. InsyaAllah.....

Ulasan

Doraemon (^_^) berkata…
Hehe..baguslah if semua azam dah tercapai..bagi saya terlalu banyak cabaran dan dugaan yang terpaksa dihadapi..banyak jugak impian yang tak tercapai.cuma saya berdoa agar kehadiran tahun baru akan datang lebih menjanjikan kebahagiaan..sama-sama la kita yea..Amin..
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
biasa la..bkn smua azam kita tcapai dlm masa stahun...azam sy yg tahun 2010 adalah azam tahun 2009 yg xsempat trtunai....tahun 2011 baru la boleh buat azam baru...

apa pun, semoga 2011 tahun bermakna utk kita smua...hehe

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …