Langkau ke kandungan utama

Harimau Malaya Menang...

Safee melakukan cubaan ke arah pintu gol Hong Kong.

Harimau Malaya meneruskan rentak kemenangan setelah mengatasi Hong Kong 2-0 dalam perlawanan persahabatan antarabangsa, semalam. Jaringan dari Safiq Rahim dan Amirulhadi Zainal sudah cukup menyemarakkan api perjuangan barisan muda negara ini. Gah mempertahankan status Raja Bola Sepak Asia Tenggara yang baru, Malaysia nyata sekali menampilkan permainan yang cukup membanggakan.

Nyata sekali jaringan 2-0 sudah mencukupi untuk membenam cabaran dari Hong Kong. Walaupun terdapat beberapa lagi cubaan, terutamanya dari Safee sali, namun ianya gagal menembusi pintu gol Hong Kong. Gawang Malaysia juga beberapa kali diuji oleh penyerang Hong Kong, namun kekebalan benteng terakhir negara nyata menyukarkan usaha Hong Kong.

Diharapkan Malaysia mampu meneruskan rentak kemenangan sebegini dalam perlawanan-perlawanan akan datang, terutamanya dalam perlawanan peringkat kelayakan Sukan Olimpik nanti.

Kami bangga dengan Harimau Malaya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …