Langkau ke kandungan utama

Makan Malam Bersama PA DNS...

Semalam, saya dan anak-anak PA saya iaitu kelas DNS2 telah mengadakan malam malam bersama di rumah saya. Makan malam ni dirancang sebelum ni lagi tapi semalam baru boleh dilaksanakan.

Makan malam telah disediakan oleh anak-anak PA saya la. Mereka yang masak. Juadah utama ialah nasi dengan lauk pauk yang pelbagai iaitu tomyan campur, sayur campur, ikan bakar dan ayam paprik. Ada gak juadah sampingan macam kek batik dan puding koktel.

Saya juga menjemput kawan-kawan pejabat untuk datang makan bersama. Antara yang datang ialah Asyran, Bariey, Ila, Dayah & Safia. Seronok gak sekali sekala dapat kumpul macam ni. Belanja agak besar la untuk kali pertama ni sebab nak kena beli banyak barang. Kalau ada rezeki lepas ni boleh buat lagi.

Terima kasih pada kawan-kawan yang sudi datang dan terima kasih pada anak-anak DNS yang sudi masak...





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com