Langkau ke kandungan utama

Nurul Dah Kahwin...

Hari ni saya gi Batu Pahat sempena majlis kenduri member pejabat, Nurul Faiza. Majlis diadakan di Hotel Pine Tree, Batu Pahat.

Saya gerak dari Muadzam dalam kul 10 pagi bersama-sama Asyran, Dayah, & Safia. Kami sampai lokasi majlis tengahari. Nasib kami baik sebab pengantin belum sampai lagi. Tak lama lepas kami sampai, pengantin pun sampai. Sempat la tengok majlis tepung tawar dan makan beradap tu. Kami pun sempat gak bergambar dengan Nurul dan suaminya, Jeff.





















Lepas bergambar dengan pengantin, kami pun beredar. Kami singgah dulu masjid untuk solat dan rehat jap. Dalam kul 3.30 petang, kami gerak ke BP Mall. Saje nak jalan-jalan. Lama gak la kat sana. Sempat makan jap. Bila dah letih pusing-pusing, kami gerak balik. Dalam kul 6 lebih gak la kami gerak balik. Kami sampai Muadzam dalam kul 10 malam.

Di kesempatan ni saya nak ucapkan selamat pengantin baru kepada Nurul & Jeff. Semoga bahagia hingga akhir hayat. Cepat-cepat dapat anak ek...Hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com