Langkau ke kandungan utama

Indahnya Bersama...


Sebelum ni, kita belum sempat berjumpa...
Tidak berpeluang bertegur sapa...
Apatah lagi untuk bersua muka...
Sehingga terdetik di hati...
Apakah perasaannya bila melihat ku...?
Apakah perasaan ku bila melihatnya...?
Apakah aku cukup baik di matanya...?
Apakah dia cukup baik di mata ku...?

Bila berkesempatan, peluang tidak ku lepaskan...
Jarak jauh bukan halangan...
Demi mencapai harapan bertemunya...
Alhamdulillah..
Harapan terlaksana..

Pertama kali bersemuka...
Ya Allah..
Kerdil rasa diri ku...
Tidak layak rasanya untuk ku mendampingi mu...
Diri ku serba kekurangan berbanding diri mu...
Apakah layak untuk ku bersama mu...?

Penerimaan mu cukup menyejukkan hati ku...
Tutur kata dan tingkah laku mencerminkan keperibadian mu...
 Sekaligus mencarikan ego lelaki ku...
Memautkan hati ku utuh untuk mu...
Keterbukaan mu menerima ku memberi sinar dalam hidup ku...
Insan kerdil kini terasa dihargai...

Terima kasih Ya Allah untuk anugerah Mu...
Kepercayaan mu takkan kupersiakan...
Kasih mu takkan ku abaikan...
Demi untuk satu tujuan yang sama...
Kebahagiaan yang berkekalan...

Pertemuan itu terlalu singkat untuk kita..
Namun ianya penuh dengan kebahagiaan dan rasa cinta...
Makin bersemi kasih sayang...
Semoga pertemuan ini mampu menjadi bekal mengubat rindu...
Bagi suatu masa yang belum diketahui tempohnya...
Untuk kita kembali bersama...
InsyaAllah akan tiba lagi masanya...

Kini kita kembali merindui..
Merindui saat bersama..
Merindui saat gembira...
Merindui saat bahagia...

Aku ku tunggu detik indah bersama mu lagi...


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com