Langkau ke kandungan utama

Cuti umum khas negeri Terengganu...

Semalam, 10 Jun 2008 merupakan hari cuti khas kepada negeri Terengganu selepas kejayaan dalam SUKMA 12. Selaku tuan rumah, Terengganu mencipta sejarah tersendiri apabila menjadi juara keseluruhan buat pertama kalinya dengan 61 pingat emas, menewaskan juara bertahan Selangor dan Sarawak. Keputusan ini diumumkan oleh Datuk Ahmad bin Said, Menteri Besar Terengganu semasa Majlis Penutup SUKMA di Stadium Sultan Mizan pada 9 Jun yang lalu. Jadi, dapatlah rehat sehari lagi minggu ni.....hehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com