Langkau ke kandungan utama

Dah Bertukar...

Audit ISO yang diadakan semalam rasanya tak ada masalah. Semua nampak lancar dan sempurna je.

Sebelah petang, saya dan Man mula buat pengubahsuaian pada susunan meja pejabat di tempat kerja saya ni. Lepas duk bincang dengan semua, akhirnya kami dapat susunan asas untuk dilakukan. Tak la banyak sangat pertukaran, hanya perubahan posisi je. Mungkin nak cari 'feng shui' yang sesuai...Hehehe...

Saya dan Man sambung kerja-kerja lepas waktu pejabat. Walaupun dah ada perancangan asas, tapi bila dah buat, macam ada je yang tak kena. Kena tukar balik mana-mana bahagian yang tak sesuai tu. Tukar-tukar semua, tak sedar dah jam 8.30 malam. Lama gak kami duk susun. Tapi nyata sekali kami puas hati dengan perubahan yang dibuat.

Bila datang kerja hari ni, ada sedikit perubahan kecil yang dibuat mengikut selera tuan punya meja. Kami pun buat je la. Yang penting kami selesa.

p/s: Macam naik rumah baru pulak...hehe

Ulasan

tomato_masam berkata…
bestnya dapat adjust2 meja...at least tak la bosan duk kart tempat yang sama n ngadap benda yang sama..hehe~
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
ala,tempat kecik je....tukar posisi skit je...saje nak bg nampak luas skit...hehe

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …