Langkau ke kandungan utama

Tak Jadi Ke Chukai...

Hahaha...Hari ni saya tak jadi nak ke Chukai.

Semalam, saya dengan Man minta dengan Cik Faiz untuk tarik diri dari aktiviti hari ni. Cik Faiz setuju sebab kami ada 'alasan yang kukuh'. Tapi kali ni je. Lepas ni kami kena serta untuk aktiviti kalau dibuat di balai lain. Kami setuju je. Yang penting, bukan di Chukai. Hehehe...

Ulasan

hye..salam...sye dh tnyer cikgu nahar,dia kata,die kenal lg awk..biler sye sebut jer name riki riswandi,trus die kate...oh...kenal2!!(dgn semangatnye)..

hum...die kem salam kt awk..nway,die ad bg no tel die kt sye...mtk awk kontek die balek...cikgu fatma ponk kenal awk..ni email sye..

gaara_tng@yahoo.com

ap email awk?nnt sye bg no 2 kt awk...feel free ntk bukak blog sye..sye ad upload gmbr ckgu nahar dgn sye..
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
wah...terima kasih byk2...xsangka dia ingat lg...ok, nanti sy email...ni email sy...

kie_sb189119@yahoo.com

nanti sy kontek ek...

terima kasih skali lg ek...hehe

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com