Langkau ke kandungan utama

Kehebatan 'The Red Warriors'...

Sebagai peminat bola sepak, khususnya pasukan negeri saya sendiri, Kelantan, tentu sekali saya bangga dengan pencapaian di awal musim pasukan The Red Warriors ini. Selepas 7 perlawanan Liga Super, Kelantan menjadi pendahulu liga berkelebihan 3 mata di hadapan Selangor di tempat kedua.

Ternyata kesungguhan KAFA berhasil musim ini untuk menghasilkan sebuah pasukan yang benar-benar mantap. Gabungan pemain-pemain ternama negara dengan pemain muda tempatan semakin meninggalkan impak yang maksima. Malah, dalam saingan Piala FA, Kelantan menepati status selaku pasukan pilihan apabila membenam PDRM 5-1 dalam perlawanan pertama pusingan kedua Sabtu lalu.

Namun, saya cukup berharap bahawa pencapaian Kelantan konsisten sepanjang musim. Bukan apa, memang selalu berlaku pada musim-musim lepas yang prestasi pasukan akan mula menurun di penghujung saingan liga. Harap-harap penyakit seumpama ini tidak lagi berulang.

Kepada pasukan Kelantan, ayuh berjuang hingga mencapai kejuaraan. Gomo Kelate Gomo...

p/s : Iklan jap...Hehe...Tahniah kepada Wana yang menjadi juara MyStarz LG Musim Kedua...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com