Langkau ke kandungan utama

Hari Yang Bosan...

Hari ni bosan la pulak. Tak ada kerja nak buat. Bos cuti hari ni. Jadi, lepak je la kat pejabat.

Tapi hari ni banyak jalan kat luar la. Keluar beli nombor pin kat Bank Simpanan Nasional (BSN), lepas tu cari tiket bas pulak. Sempat lagi gi beli makanan jap kat A & W....Hehehe...

Tak apa la. Anggaplah hari ni rehat jap. Lagi pun semalam tak boleh nak tidur. Dalam kul 4.00 pagi baru boleh lelap...Huhu...

p/s : Macam mana dengan banner baru...? Ok tak...?

Ulasan

tomato_masam berkata…
ahaha, banner baru sgt mantapz..bagusbagus..pandai edit~ hehe~
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...saje je main2...nak kena tukar blk tu...malu letak gmbr sndiri...
tomato_masam berkata…
lor...tak yah le tuka, dah gempak da tu~~ hihi`
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...wat malu je....

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …