Langkau ke kandungan utama

Betul Ke...?

Hari ni dah 1 Februari 2009. Sedar tak sedar, dah habis sebulan dalam tahun 2009 ni.

Sekarang tak sempat la nak post cerita. Dah la sibuk sebab audit nak datang lusa, internet pulak buat hal. Susah la nak cakap apa-apa. Kalau sempat boleh la, kalau tak senyap je la ek.

Ada gak member-member yang cakap saya ni susah nak dihubungi. Rasanya kenyataan tu kurang tepat kot. Saya pakai nombor telefon satu ni je. Saya pakai nombor ni sejak tahun 2003, iaitu sebelum saya masuk UUM. Tak pernah tukar nombor pun. Jadi, tak patut la nak cakap saya ni susah nak dihubungi. Mungkin dia je kot yang malas nak hubungi orang lain...Hehe...

Jadi, kepada kawan-kawan, kalau nak sms ke, telefon ke, saya masih setia menunggu. Nombornya masih sama. Tak tukar-tukar pun. Tapi kalau tak nak berhubung dengan saya, tak payah la cakap saya ni susah nak dihubungi ek...

Lu pikir la sendiri...Hehe...

p/s : Sori Nabil, gua guna ayat lu jap...Hehe

Ulasan

tomato_masam berkata…
"eh, dah tuka no pon ke? apsal tak dapat kontek?"

ahhaha, biasa la, itu tanda2 org tu tak de modal nk ckp apa la tu` ahahhaha~
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehe...btul2...

ayat kitar semula je tu...xikhlas langsung...hehe

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com