Langkau ke kandungan utama

Tak Boleh Tidur...

Siang hari semalam saya rasa sakit kepala. Tak tahu la kenapa. Sebab darah tinggi atau sebab mata saya. Lepas makan Panadol petang tu, dah kurang sikit.

Tapi masalahnya ialah malam. Saya tak tahu kenapa tak boleh tidur. Kalau nak dikira, lampu dah tutup, dah baring kat atas katil. Tapi mata tak boleh lelap gak. Tunggu punya tunggu, dalam jam 5.30 pagi baru boleh lelap....Huhu...

Bangun awal pulak sebab hari ni dah kerja. Bila datang pejabat, mula la jadi tak tentu hala. Langgar meja la, langgar pintu la. Ngantuk punya pasal.

Balik ni nak kena ganti tidur balik la. Harap-harap tak ada masalah tidur malam ni...Huhuhu...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …