Langkau ke kandungan utama

Internet Dah Sambung...

Seksa rasanya bila tak boleh guna internet. Bila masuk kerja lepas cuti merdeka, tiba-tiba tak ada internet. Hari Selasa tu malas lagi nak tengok masalahnya sebab server tak ada masalah. Mungkin ada masalah lain. Jadi, semalam saya punuruskan la. Saya cuba telefon pihak streamyx. Mereka maklum yang akaun ditahan sementara sebab ada tunggakan bil. Alamak...

Macam mana pulak ni. Saya pun rujuk la pada pihak kewangan. Rupa-rupanya memang ada bil yang tak dibayar. Dah sampai mencecah RM 16,200.50. Fuyooo.... Banyak tu. Nape boleh jadi macam ni. Tapi semalam semua dah diselesaikan. Jadi, hari ni boleh la main internet lagi.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …